جستجو
مهندسی مجدد برخی خطوط اتوبوسرانی/بهره گیری از سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند در دستور کار image

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در خصوص اقدامات جدید این شرکت در زمینه بهبود وضعیت خدمات رسانی شرکت واحد به شهروندان، گفت...


 اقدامات بسیاری همچون کاهش سرفاصله زمانبندی در خطوط با بیشترین تقاضای سفر، صورت گرفته است که با توجه به تجربیات عوامل اجرایی در زمان‌های پیک و غیر پیک نسبت به تغییر در برنامه زمانبندی و کاهش سرفاصله‌ها اقدام می گردد.

ایشان همچنین افزود : مهندسی مجدد خطوط یکی دیگر از اقدامات شرکت واحد جهت بهبود خدمات رسانی به شهروندان است که در همین راستای ، مراکز و یا مسیرهای جدیدی که دارای تقاضای سفر بیشتری هستند شناسایی شده و بر مبنای آنها تغییراتی در مسیر صورت می گیرد.

بر این اساس با توجه به معضلات ترافیکی طول مسیر سرویس رسانی، نسبت به تغییر مسیر با پوشش کامل مراکزی که دارای تقاضای سفر هستند اقدام نموده و برخی از مسیر‌هایی که بدلیل عدم وجود مسافر، موجب اتلاف وقت سایر شهروندان است حذف میگردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه تشریح کرد: تغییر مد حمل و نقل عمومی خطوط کم بازده که با استقبال کمتر شهروندان روبرو هستند و به ناچار سرفاصله حرکت ناوگان در آن‌ مسیرها زیاد است، مورد بررسی شرکت واحد قرار گرفته و سیستم حمل و نقل عمومی مورد نیاز آن خطوط، به کمیته حمل و نقل و ترافیک پیشنهاد خواهد شد؛ همچنین استفاده از سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند به منظور سرویس رسانی بهینه در دستور کار شرکت قرار گرفته تا با بهره گیری از سیستم‌های هوشمند نظارت تصویری و سامانه مدیریت ناوگان ضمن رصد کلیه خطوط با اولویت خطوطی که معضلات ترافیکی بیشتری دارند اقدام می‌شود بطور مثال پیش بینی ناوگان مورد نیاز در طول مسیر خطوط تندرو به منظور تامین تقاضای سفر ایستگاه‌های میانی و همچنین پیش بینی ناوگان در گلوگاه‌های حیاتی شهر از جمله میدان ونک است.

print

تعداد بازدید کنندگان:133

rating
  نظرات