جستجو

ایجاد خطوط تقاضامحور در ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت image

مدیرعامل شرکت واحد، نوسازی به طور جدی باید از اولویت های ما باشد.


پیمان سنندجی در خصوص میزان افزایش سفر با اتوبوس پس از سهمیه بندی بنزین اظهارکرد : آمار دقیق در این رابطه طی یکی دو هفته آینده به دست می آید اما براساس فعالیت های اجرایی و دیداری این افزایش مسافر را به تمامی خطوط اتوبوسرانی شاهد هستیم. به ویژه خط ۷ بی آر تی از راه آهن تا تجریش و خط یک بی ار تی از تهرانپارس تا آزادی پر مسافرتر شده است.

 

وی ادامه داد: از روز دوشنبه و سه شنبه وضعیت جوی و ترافیک آرام تر شده است، جمع آوری آمارها آغاز شده و به جز این دو خط نیز در خطوط دیگر نیز افزایش مسافر چشمگیر بوده است که به زودی آمار دقیق این افزایش اعلام می شود.

 

سنندجی با اشاره به اینکه با افزایش مسافر، سه موضوع باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: حتما نوسازی به طور جدی باید از اولویت های ما باشد. در حال حاضر عمر متوسط اتوبوس های تهران ۱۱ سال است و از سال ۹۰ اتوبوسی از سوی دولت به تهران داده نشده است. در کوتاه مدت باید بازسازی اتوبوس ها در دستور کار قرار گیرد. همچنین بخشی از اتوبوس های گازسوز ما تا پایان سال مخزن سی ان جی آن باید تعویض شود.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ هزا رو ۹۷۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر تردد می کنند، خاطرنشان کرد: حدود ۴-۵ درصد این تعداد یعنی نزدیک به ۳۰۰ دستگاه همیشه در حال تعمیر و اورهال شدن هستند که آن هم به دلیل فرسودگی بالای اتوبوس هاست. همچنین بحث تعویض مخازن اتوبوس های گازسوز بسیار جدی است. خوشبختانه ۷۰ مخزن از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به ما داده شده و باید۱۵ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تاپایان سال مخازن خود را تعویض کنند که این اتفاق براساس مصوبه افزایش سی ان جی است.

 

وی در پایان گفت: باید راه حل های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت همزمان برای پاسخگویی به نیاز مسافران دنبال شود به ویژه که وضعیت اتوبوس های پایتخت وضعیت مناسبی نیست.


تاریخ : 03/09/98

print

تعداد بازدید کنندگان:505

rating
  نظرات